preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 965610
Ovaj mjesec: 4310
Ovaj tjedan: 690
Danas: 225
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Isus me uči voljeti prijatelje, prirodu i domovinu
Autor: Sanjin Vukušić, 16. 3. 2016.

U ponedjeljak, dana 14.03.2016. organiziran je susret predškolaca iz DV ,,Snjeguljica¨ s učenicima 2.b.  pod vodstvom prof. Margarete Gavran. Dočekao nas je ravnatelj škole te srdačno pozdravio i potaknuo na uspješan rad. S obzirom da se radi o dvije Eko škole – učenici su djeci iz vrtića otpjevali svoju eko himnu, a potom su djeca koja se nalaze u programu predškole učenicima otpjevali svoju. Kroz integrirani sklop aktivnosti  tijekom dva nastavna sata obrađena je tema "Isus me uči voljeti prijatelje, prirodu i domovinu". Tijekom rada do izražaja je došlo suradničko učenje pri čemu su učenici pomagali djeci predškolske dobi. Vrtićka djeca  imala su priliku vidjeti kako izgleda škola, doživjeti zvuk školskog zvona te vidjeti neke svoje prijatelje koji su bili polaznici vrtića. Veliko iznenađenje bile su velike klupe, veliki stolci te ploča i kreda. Za kraj je učiteljica 2.b, Gordana Vukić pozvala svu djecu i prisutne da otpjevaju i otplešu pjesmu "Prijateljstvo".

Iako još uvijek u Republici Hrvatskoj nije sustavno propisana suradnja između vrtića i škole na malobrojnim konkretnim primjerima iz prakse mogu se uočiti važnosti međusobne suradnje i zajedničkog djelovanja. Iz perspektive djeteta pred polazak u školu važnost ovog susreta ogleda se u povezivanju dvije važne dimenzije djetetovog života – sadašnjeg (vrtića) i budućeg (škola) okruženja. Naime, dječji vrtić i osnovna škola se u ostvarivanje odgojno-obrazovnog procesa razlikuju u metodama, oblicima i sredstvima, ali ih povezuje zajednički cilj i zadaci odgoja, što čini temelj izgradnje jedinstvenog kontinuiranog odgojno-obrazovnog rada koji osigurava prijelaz iz predškolskog u školsko razdoblje (Uzelac, 1981). Vrlo je važno omogućiti lakši prijelaz iz jedne u drugu institucionalnu sredinu na način da se djeci omogući pozitivan doživljaj novog okruženja.  Razmjena informacija između učitelja i odgajatelja  iznimno je važan činitelj uspješnog prijelaza djeteta u školsku sredinu. Vrtić i škola planiraju daljnje razvijanje pozitivnih odnosa i upoznavanje međusobne kulture kao i  udaljavanje od tradicionalnog okvira  pri prijelazu iz jednog sustava u drugi.

Pripremile vjeroučiteljice i odgajateljice DV "Snjeguljica".






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju