preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Srdoči" Rijeka

Login
Mali novinari

Raspored informacija

    

    

 

 

Prehrana učenika

DOKUMENTI ŠKOLE

Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dabar 2017.

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2012.

Ukupno: 748198
Ovaj mjesec: 2063
Ovaj tjedan: 523
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pravila i norme ponašanja u online nastavi s naglaskom na ZOOM predavanja
Autor: Nensi Čargonja Košuta, 26. 3. 2021.

Nastava se odvija prema utvrđenom rasporedu kada ste dužni biti za računalom ili tabletom te ulaziti u one učionice (classes) koje u tom času imate. Dobiti ćete jasnu uputu što se od vas taj dan očekuje, što će se i na koji način obraditi, jasnu uputu što spada u školski, a što u domaći rad te pripadajuće rokove koji u pravilu prate realni život (zadaća se zadaje do sljedećeg školskog sata). Svaku nejasnoću možete odmah iskomunicirati s učiteljem putem EDMODO portala.

Za svaku nastavu treba se pripremiti, važno je to i za online nastavu. To znači pripremiti udžbenike, bilježnice i sav potreban pribor kako bismo mogli u potpunosti biti koncetrirani na rad.

Smanjimo sve potencijalne distrakcije dok traje nastava. 

U nastavku obavezno pogledajte pravila kojih se valja pridržavati u cilju ostvarenja što bolje komunikacije i izvršenja zadaća.


Pojednostavljena pravila za učenike (i roditelje)

1. Pojavimo se na vrijeme (na samom početku zadanog sastanka, vrijeme je ograničeno pa ga samim time više poštujemo i sudjelujemo na konstruktivan način) i prijavimo PUNIM I PRAVIM IMENOM I PREZIMENOM (znači mute i bez kamere korisnik FiberMincraft2010 ne postoji u našem e-dnevniku)

2. Tražimo mirno mjesto za predavanje (bez pozadinskih zvukova i ometanja)

3. Startna pozicija učenika: ISKLJUČEN ZVUK – UKLJUČENA KAMERA (probleme sa kamerom i vezom odmah prijaviti predmetnom učitelju na službenom kanalu – Edmodo ili putem Vibera, maila i sl.) PROBLEM UČITELJ BILJEŽI U NAPOMENU DANA I KAO POVRATNU INFORMACIJU RODITELJU

4. ZOOM mijenja učionicu pa tako za vrijeme predavanja (sastanka) vrijede uobičajena pravila komuniciranja između učitelja i učenika i među učenicima. Što znači da ukoliko nešto želimo reći DIGNEMO RUKU (ili neki drugi dogovoreni signal)

5. Pričekamo da drugi završe sa pričom pa se tek onda uključimo i govorimo

6. Kao i na satu, tijekom ZOOMa ne jedemo, ne dižemo se i ne šečemo, ne pokazujemo igračke ili kućne ljubimce, ne puštamo osobe na koje se predavanje ne odnosi da budu pored nas ili nas na bilo koji način ometaju (da to znači i roditelje – osim ako nije roditeljski sastanak)

7. Poštujemo sva pravila uljudne komunikacije, poštujemo zadano vrijeme (koje je kraće) pa neka pitanja možemo postaviti i naknadno ili privatno učitelju. DRŽIMO SE ZADANE TEME.

8. Svaka zlouporaba programa tijekom predavanja zabilježit će se pod disciplinsku opasku (ometanje šaranjem po prezentaciji, neželjeni screenshare, dijeljenje poveznice osobi ili osobama koji nisu članovi razreda kojima je predavanje namjenjeno i sl. neprimjereno ponašanje). Profesori će isključiti PRIVATE CHAT tijekom ZOOMa.  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju